FRÅGA

min kära syster frågade vad som händer i toronto! ja bra fråga. ska äta sushi på en all you can eat-restaurang jag var på senast jag var där, man betalar typ 150 spänn och får en iPad så kommer dom med allt man vill ha på löpande band. där tänkte jag placera mig i några timmar. ska även till Ikea och äta köttbullar sen cykla runt och titta på stan, kanske äta piroger i polska delen av stan och kanske dricka en öl i solen. senast var det -15 och snö så hoppas på roligare förhållanden denna gång!! sen blir det tjoff vidare mot Ottawa, montreal osv. jättepepp!!! 

angående turtlen, ja den var vild!!! salamandern också, Kanada är mer exotiskt än man kan tro hehehe.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Tack för uförligt svar! Låter som en himla fin plan. Passa på att dricka den där ölen i de polska kvarteren också ;)
MVH din kära syder

Upp