--> Krakow

Nu! Det är dags för nästa äventyr! Cykeln är förhoppningsvis tillräckligt bra packad för att överleva flygresan, sparade självklart all packning till sista kvällen och insåg att jag inte hade bubbelplast så klippte sönder ett gammalt liggunderlag (förlåt mamma) och hoppas nu på det bästa. 


Nu lever bloggen igen i alla fall och jag har, för att förbättra läsupplevelsen, bestämt mig för att inleda nya meningar med stor bokstav. Grattis till er!

Resan påbörjas denna gång i Kraków, mycket mer än så vet jag inte. Ska möta upp min nya vän Annie på flygplatsen senare idag och det blir första gången vi träffas. Kommer efter detta att ha genomfört två av mina tre längre resor med främlingar från facebook pga alla vänner jag har jobbar eller har andra intressen.....men kul med nya kompisar!!

Planen är att vi ska rulla mot Rumänien, vilken väg vi tar eller slutlig destination är dock fortfarande oklart.

Stay tuned herrå!!! 

Allmänt | |
#1 - - Anna Bién:

Bagazowy!!!
: )
Powodzenia w nowym proojekcie
: )
Buziaczki
: )
Mama

Upp