nånstans??

vet inte riktigt var jag är nånstans men nånstans mellan Victoriaville och sherbrooke i alla fall. det är canada day/deras nationaldag och jag är i Quebec där ca ingen firar det, dessutom mitt i skogen...har pimpat min cykel lite i alla fall! på måndag är det 4th of july och då är jag i lille USA, antagligen nånstans i skogen också men kanske lyckas hitta nåt kul firande att bjuda in mig själv till. här är lite bilder från Quebec city--->hit!! åkte med en jättehärlig dam ut från Quebec city, chantal hette hon. det är SÅ HIMLA SVÅRT att förstå franskan här men på något sätt gick det ändå. hon hade också cyklat til new york och gav mig lite tips och så samt visade vägen. det finns så mycket fina människor där ute. francois berättade om att de har en ny grej i Victoriaville där folk får anmäla sin trädgård till kommunen typ så får folk odla och skörda grönsaker där och det har funkat i ett helt år redan, hur fin grej att göra för sitt samhälle!

fick en punka och lite strul med kedjan, kanske dags att rengöra lite och inte klia sig när man har svarta händer...
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Såå fint du pumpat cykeln! <3 och ser att du har örhängena fortfarande! Ännu mer hjärtan!!! Saknar dig lite. Pusshej!

Upp