NEW LONDON

tycker fortfarande det är jättekul att alla städer här fått sina namn efter ställen där man kommer ifrån, nästan som att vara hemma!!

har nu hamnat i new london som är staden där jag ska ta båten ifrån imprgon bitti. börjar sista biten imorgon och borde vara framme i new york på tisdag! blev kvar i newport igår och åkte inte förrän rätt sent imorse. tältade i deras trädgård och hade glömt sätta upp tältet ordentligt så när jag vaknade var hälften av allt blött....fick skjuts över bron pga får inte cykla på den och satte sen kurs västerut. fick punka efter 10 min och en ung man fick fixa det åt mig. rullade vidare men märkte efter ytterligare några mil att luften var ute igen, min pump är sämst och jag hade ingen lust att lappa igen hålet så liftade med en gubbe sista biten. gick inte så bra att prata med varandra i bilen pga han hörde väldigt dåligt men oj vad stolt han vad över sin bil!!! "om du har en kamera så ta kort på mig i bilen!" så gullig. "have a sparkling evening" sa han innan han körde iväg. jag bytte hjul när jag kom fram till mitt hem för natten innan det började spöregna och jag fick i mig en sallad. ska ta båten vid 8 imorgon sen rulla på så långt som möjligt imorgon, nu ska jag somna gött i min hängmatta

Allmänt | |
Upp