SWOSH

okej spännande hur saker kan utvecklas, imorse vaknade jag i en delstat och ikväll sover jag två stycken österut om den. började cykla ner på 5an mot saint johnsbury och på vägen ner åkte jag igenom lilla staden barton, där det skulle vara en 4th of july-parad. kunde inte missa det!! började prata med några som satt och väntade där redan en timme innan och de sa att jag absolut borde vänta en timme för att se paraden, hon erbjöd sig att skjutsa mig en bit på vägen så tänkte ja men nice då kan jag stanna ett tag. paraden var så himla kul, bara massa flaggor och olika fordon och utstyrslar.

hoppade sen in i bilen och började prata om vart hon skulle åka och tydligen skulle hon hem till sig, alltså ca 25?? mil mot kusten så jag hängde på hela vägen och nu ligger jag här på hennes soffa. inte riktigt det som var planen men ska bli spännande att se östkusten!! doppade cykeln i stilla havet för två månader sen och nu blir det Atlanten imorgon, lite sjukt ändå. så nu har jag sett 3 delstater på en dag, tror jag kommer åka genom 6 stycken totalt. inte långt kvar nu!!! är så himla trött nu herrå

Allmänt | |
Upp