MONTREAL

okej de har ändrat om i blogg-appen, fattar typ ingenting men ska försöka skriva ner nåt ändå. är i montreal nu i alla fall!!! kom hit redan i torsdags kväll tack vare att jag blev räddad på vägen hit. eller alltså, tog mig till brockville från kingston och siktade på cornwall där jag hittat boende via couchsurfing men blev helt snurrig på vägen och mådde jättedåligt så blev erbjuden att bli upphämtad pp vägen. så himla snällt!! var sen då bara 100km från montreal och av en händelse skulle de till flygplatsen dagen efter så fick skjuts dit också och cyklade de sista 2 milen in till stan därifrån. bodde i cornwall hos ett par med två döttrar som var så HIMLA söta. typ första gången jag tyckt det varit kul att ha kids omkring mig.

hann alltså fram till midsommarkalaset, kände mig mest febrig och snurrig av min medicin men det var jättetrevligt att få hänga med lite folk i ens egen ålder och göra något annat än att cykla. annars har jag mest vilat här på mitt hostel, skulle egentligen åkt vidare idag men tog en till dag att vila ut på. tog en tur upp på berget här i stan, gick förbi lägenheten jag bodde i för två år sedan och åt chokladpizzan jag drömt om i två år. imorgon börjar jag rulla mot Quebec!!

Allmänt | |
#1 - - Anna Bién:

Jo längre bort desto mera kärlek till traditionerna ser det ut så. Det var ett riktigt firande. Visst finns det hopp för våra fina ungdomar, härliga kidsen.
Stephanie, det var riktigt härliga bilder.
Ha inte så bråttom att fortsätta, försök bli frisk först.
Kram
Mamma Anna

Upp